ilknr_ylmz94 Merveakbb ben hayatım boyunca hiç jilet kullanmadım tüylerim çok incelmiş o yüzden acı çekmeden eldivenle alabiliyorum
Merveakbb TDE O bolge normalde aciyo alirken ama şimdi hamilelikte bi tik fazla acito bide hiç şişmezdi benim agdadan sonra ilk defa şişme oldu
Rumeysa10 Bende ağda artıyorum kız kardeşim gelip alıyor çok ta ii hiç acımıyor ılık ağda kulanıyorum geç geliyor en azından. Jilet le alınmıyor ki afedersiniz ama hepsi çukur. 😂
gel_artik_bebegim Beyziikoo çam sakızı ağdayla nasıl yapılıyor acaba ben şenelerdir jiletle alıyorum ama artık almak istemiyorum sakız da acıtmaz mı ya
Beyziikoo gel_artik_bebegim Çam ağacı ağdası normal ağda gibi ağda nasıl acıtıyorsa o da öyle acıtıyor ama tertemiz alıyor benim acımıyor açıkcası hep ağda olduğu için kökleri yumuşak 😊 Kutusuyla kaynar suya koyuyorsunuz eriyor zaten ben spatula ile almam gereken yere sürüyorum ağda bezi ile de alıyorum 😊
Fatosef Beyziikoo emla diye bi krem var ama pekte uyuşturmuyor komple bayıltip yapsalar yok demem😂 lazere ablamda gitti 4 sene ama hamile olunca yine çıktı zaten lazer acısıda agdayla aynıymış yakiyo sonuçta acır tabi tam olarakta bitirmiyo tüyleri sadece seyreliyo kökleri zayıflıyo
Beyziikoo Fatosef Lazeri bilmiyorum yaptırmadım ama arkadaşım o yağ ile acımadığını söyledi bilemedim 😏😏
yusufbebekk447 Merveakbb ben evde kendim yapıyorum normalde hiç acımayan ağda şimdi acıyor biraz ve göremiyorum ama aynayla olduğu kadar .özel bölge için hazır ağda bantları kullanıyorum .diğer bölgelere makinede kartuş ağda .
Merveakbb yusufbebekk447 Evet canim hamilelikten tenimiz hassaslaşmiş demek normalde kendim yapiyodum şimdi yapamadim eşim yapti