Kızlar bende hep jiletle kolaya kaçmış biriyim . Fakat aşırı pişmanım tabi keşke baştan agdaya alissaydim. Kıllarim siyah ve semsert yani nasil alabilirim agdayla çok canım yanacak korkuyorum 14+0 haftalığım birde jiletten dolayı dağılma oldu yani baya. Popo arasında tüylenme bile oldu bende ☹️