Merveakbb Evde kendi agda yapan varmi bugün agda yaptim ama canim çok.yandi ve diş dudaklari şişti sizlerinde olan varmi
TDE Merveakbb en son yaptığımda benim de öyle oldu hatta sivilce çıktı. Ben de ağda işini bıraktım. Hastalık da var kuaföre gidemiyorum. Jiletle temizleniyorum ne yapayım.
Sblglc Merveakbb bende roll on agda kullaniyorum makinaya koyuyorum isiniyo sonra o rulo yerini bicakla cikarip agda spatulasiyla ufak ufak surul aliyorum ama onceden de bol bol bebek pudrasi dokuyorum bittikten sonrada az bsey bebek yagi suruyorum en az 3 saat dus alip yikamayin sıkan ic camasiri giymeyin daha rahat edersiniz
Gull_94 Merveakbb ben hıc yapmam hamıleyken kendmı kasıyorum acısından ıster ıstemez jılet en öantklısı gelıo bana
Merveakbb TDE Bende sürekli jiletle aliyorum ama hemen çikiyo bu sefer agda yaptim aşiri canim acidi bide şisti
Beyziikoo Merveakbb Muhtemelen jiletten döndüğünüz için canınız çok yandı. Ben çam sakızı ağdayla alıyorum 2 aydır evde ve çok memnunum aynı kuaför gibi temizliyorum. Ama şimdi karnımdan nasıl yapıcam bilmiyorum 😔 3 hafta önce zor görüyordum şimdi biraz daha büyüdü 😔
TDE Merveakbb Valla bilmiyorum işte hassaslaştığı benim özel bölgem belki de sizin de öyle olmuştur. Evet jilet öyle çabuk çıkarıyor ama haftada bir yapınca yine temiz oluyor
Merveakbb Sblglc Bebek pudrasini duymuştum bidaki sefer onu deniycem ben hazir agda kullaniyorum epinin olan
BerrusMom Pandemiden dolayı gidemiyorum ağdaya pek hijyenik değil kuaförüm o yüzden gitmiyorum :( evde de cesaret edemem bayadır jiletle almaya başladım,ama doğum yaklaşınca napıcam bilmiyorum 😭krem felan sür canım buz uygula belki geçer
Merveakbb BerrusMom Jiletlr baş edilmiyo canim bugun aliyon ertesi gün tekrardan çikmiş oluyo bakiyim agda kaç gün gidecek 9 ocaga kadar gitseydi o zaman randevum var
Yarenim7 BerrusMom ay bende mecburen şuan jiletle alıyorum kendim alamıyorum ağdayla hep doğum zamanını düşünüyorum napıcam diye 😕
Mavi87 Beyziikoo ben çok korkuyorum ağdadan ya. Ama tertemiz oluyordur eminim. Bi yapsam kökleri zayıflıcakta… sonrakiler kolay oluyordur. Genital bölgenin her yerinemi yapıyorsunuz
gel_artik_bebegim Beyziikoo çam sakızı ağdayla nasıl yapılıyor acaba ben şenelerdir jiletle alıyorum ama artık almak istemiyorum sakız da acıtmaz mı ya
ilknr_ylmz94 Ben eldivenle alıyorum 35 haftalığım hala zorlanmadım aynadan bakarak yapıyorum doğumdan önce bir kez daha yapacam
Merveakbb ilknr_ylmz94 Kolay oluyomu canim ben bayadir jiletle aliyodum kil kökleri baya sertleşmiş kaniyodu bide
ilknr_ylmz94 Merveakbb ben hayatım boyunca hiç jilet kullanmadım tüylerim çok incelmiş o yüzden acı çekmeden eldivenle alabiliyorum
Beyziikoo Merveakbb Napıcaksınız mecbur ya eşimiz ya varsa yakın bi arkadaşımız ya da kuaför yani mecbur 🙄 Deneyecem haftaiçi bakalım 🤦♀️
Dndulgr Merveakbb ben hiç girmedim o işlere. Kuaför en iyisi. Tabi çift maske takıp gittim. Kendi örtümü götürdüm.
Merveakbb Dndulgr Benim surekli gittigim kuafor temiz canim dikkat ediyo dişari çikinca çift maske takiyorum agda yapan kişide eldiven maske takiyo
Gull_94 Merveakbb son aya kdr sorun ysamadım ben ama sız bılırsımz herkes farklı ben kasılma acısından yapmadö hc agda esınızden yrdmda alablrsmz eger sızm ıcın sorun yoksa dusta
Cagemeg Merveakbb Evde kendiniz yaparken ağdayı sürmeden önce hafif şekilde bebek pudrası dökün önce ağda süreceğiniz bölgeye. Deri zedelenmesinide önler kıllarıda daha güzel temizler.
Cansel1810 Merveakbb Bn de ağda ile alıyorum sesu ılık ağda olanından çok iyi çok ta rahat alınıyor canını fazla yakmıyor ve diğer agdalar gibi sert çıkmıyor üstelik nemli bi bez le bile ağda olan yeri silebiliyorsun bnde önceden jilet kullanırdım ama bu agdayi denedim çok memnun kaldım ama azar azar sürüp çek hmn pudra uygula canın yanmaz
Merveakbb Cansel1810 Bende hazir agda kullaniyorum canim kullanişli hamile kaldigimdan belli jilet kullaniyodum kil köklerim çok sertleşmiş kaniyodu