Irmakkaymaz17 38 +4 gunluk hamileyim banyoyu yıkarken camasır suyu vs kullandım bir anda tıkandım suan biraz daha iyiyim ama bogazım genzim gogsum yanıyor cok korkuyorum bebegıne bir zararı olur mu basına boyle bırsey gelen var mı
Burcinagiir Irmakkaymaz17 canım benim başıma geldi ama ben 24 haftalıktım o zaman. Bebeğe zararı olmaz ilk önce anne etkilenir demişti o zaman acildeki doktor. Camda bol bol temiz hava al. Bebeğime bişey olmadı inşallah seninde yavruna olmaz 🙏🏻🥰
Gull_94 Irmakkaymaz17 bu deterjnları son ayda kullanmayın hatta hamılelkte ne kadr az okdr ıyı dırek maruz kalmamaya bakın temız hava alın sanmıyorum bısey olacagnı kokusu etkılemstr ama ıcınz rahat etsın dıye doktrunarayablırsnız maske takark vç ve öutlaka suyla karıstrrk yapın bu ıslemlerı caöasr suyu agır kımyasal 🌼
balyanakoglum Irmakkaymaz17 yanınızda kim kalıyorsa siiz yanlız bırakmasın en az yarım saat kendinizi kontrol edin. Bekarken yaşadığım için biliyorum camı açıp derin nefes alın
Leylayunus Irmakkaymaz17 korkmayın hamüleyken neler yaşayanlar var Allah koruyo Allaha emanet deyin biiznillah bişey olmaz
Irmakkaymaz17 Gull_94 cok haklısınız temizlik askıyla farkedenedım sanırım bir an kotu oldum simdi daha iyiyim cok sukur 🌸
Msydn6 Irmakkaymaz17 yoğurt ye ayran iç biraz fazla maruz kalmışsın sanırım kokusuna bir daha dikkatli ol cnm ben mutfağı slerken yağçöz bile sıktığımda hemen burnumu kapatıp balkonu camı açıyorum kenara çekiliylrum solumuyorum yoksa o bile rahatsız ediyor normalde bile zararlıyken hamileyken ekstra dikkat etmek lazım
sagsbry Irmakkaymaz17 canım bişey olur mu bilmiyorum ama bana kalırsa olmaz.. Ben bebeğin beşiğini verniklemiştim tiner falan da kullandım 🤭 biraz kafam güzelleşti ama çok şükür birşey olmadı 🌼 korkma yoğurt ye temiz hava al..