tgb94 Gebelik şekeri çıktı diyet listesine uymaya çalışıyorum ama çok acıkıyorum acıktığım için vallahi dişime ağrı vurdu o listenin dışına çıksam yasak olmayan şeylerden yiyebilir miyim ssonrasında hemen şekeri ölçerim 😓
Busbushatun tgb94 canm o hissettiigin aslinda aclik degil biraz dayanirsan kan sekerin normale alisip seni zorlamicak bi duruma gelir sekerin insallah sabret en dayanamadigin anlarda bebegini dusun🌸
ssnnmmm tgb94 ben az az nefsimi köreltecek kadar yiyorum hemen değilde 1saat sonra ölçün daha doğru çıkar sonuç mesela benim patates çok çıkartıyor şekerimi ona ekstra dikkat ediyorum tatlıda kaçamak yapınca o kadar çıkmıyor
imren91 tgb94 Listeye dahil olan şeyleri biraz arttırabilirsin canım. Ben de çok acıkıyordum. Diyetisyene söyledim. O da 6 kaşık sebze yiyorsan 7-8 kaşık yap onu dedi. Ekmeği ve meyveyi artırma ama dedi.
Mpy tgb94 şeker bende de çıkmıştı ilk hamileleigim de .. meyveyi azalttım komposto cok içiyordum onu kestim diyetime cok uymadım ama düzeldi…
tgb94 Busbushatun valla onu düşünerek Sabretmeeye çalışıyorum ama sanki yemedikçe de daha kötü oluyorum gibi geldi ama liste dışına çıkmamaya çalışıcam tabiki 😓
tgb94 ssnnmmm benim yeni başladı şu an hep sınır içinde çıktı hiç yükselmedi ama yine de çok panik oldum bişey yersem çıkarsa diye 😕
ssnnmmm tgb94 sınırı geçmediyse demekki diyetle dengelenebiliyor stres yapmayın abartmadan tadına bakmaktan zarar gelmez
tgb94 imren91 evet belli şeylerden zaten uzak durmam gerektiğini çok net söyledi ama zormuş gerçekten
tgb94 Mpy benim şu anlık ölçümlerin gayet iyi çok yüksek çıkmamıştı ama ben yine de önlem alayım dedim ama çok acıkmaya başlayınca acaba yersem yükselir mi diye merak ediyorum başka şeyler yiyince de 1 saat sonra ölçmek gerekli heralde dimi
Busramusti tgb94 diyetisyenle birlikte liste yaparken sormadı mı biz birlikte oluşturmuştuk şundan şu kadar yerim veya yemem diye bana verdiği öğünler bazen fazla bile geliyo
tgb94 Busramusti almam gereken kalori miktarına göre belirledi 2000 kalori iyi dedi ona göre yazdı ama cidden yetersiz bir daha görüşücem olmazsa
Btltlg Btltlg Mpy benim de şuan 140 ı gördüğüm oluyor 150 olduğu öğünler oluyor bazen de geçiyor tabi sınırı. gerçi 2 gündür diyetle beraber takip ediyorum. Size göre nasıl düzene girer mi diyetle?
Busra-kaya tgb94 tatlım çıkmaman daha sonuçta doktorun en iyisini bilir biraz sabret unutma ki şeker yüksekliği bebeğe zarar verir önce bebeğini düşün ben sıkıntı yaşıyorum emin ol mideden daha önemli
tgb94 Busra-kaya teşekkür ederim evet dikkat etmen lazım dedi doktor da miktarını artırınca bak şekerine yükselmiyorsa fazla yiyebilirsin dedi 🤷🏼♀️
psychologist Bana ilerde seker yükleme yapıcaz dedi. Belki şekerin çıkabilir dedi. 7haftalik şuan. Peki canınız tatli şeyler mi istiyor? Yasak olan ne yiyorsunuz?
tgb94 psychologist tatlı listemde hiç yok nerdeyse sadece 2 tane bitter çikolata var 🤦🏼♀️ bilmiyorum yeni başladık hamieliğimün başından beri tatlıdan soğumuştım neyse ki😓
psychologist tgb94 bende aşırı tatlı seven biriydim hamile olduğumdan beri neredeyse hiç yemiyorum insallah olmaz ☹
tgb94 psychologist sizin çok yeni Allah’ın izniyle olmaz inşallah 24.haftada şeker yükleme testi ile çıktı benim iyi ki yaptırmışkm yoksa haberim bile olmayacaktı çünkü hiç bi rahatsızlk belirtim yoktu miktara ve belli şeylerden uzak durarak dengede tutuluyor sanırım kötü düşünmeyin hemen umarım rahat bi hamilelik geçirirsiniz 😍 ben zaten başından beri zararlı olduğu için uzak Durmuştum böylece kilo kontrolümü de sağlamıştım