kızlar malum yasaklar var sıkıntıdan patlamak üzereyim. 18. Haftamdayım ve daha hicbirsey almadık erken oldugu icin. Ama malum maddi yönden herkez biraz sıkıntıda ee tabi bizde. O yüzden yavas yavas almaya baslayalım diyoruz.
Sizin ilk aldıgınız ürün ne oldu ? Gerekli buldugunuz ürünler hangileri ? Pisman olduklarınız hangileri ?