Benim 35de 38 haftalık dediler 3 hafta öndeydi. 35Deyken 3200du kilosu ama şimdi 37 oldum hala 3200. Doktor zaten kilo almasn gayet yeterli dedi yani gelişimi hep auni gitmeyebiliyor.
Gitse bile sadece normal doğum zor olur sezeryan yapalım istersen diyorlar ama bana erken doğum riskin var denilmedi ki sizin 1 hafta hiç birşey olmaz.