Bn şimdi 12 haftalıkken gittim doktora doktor suyu az dedi beni perinatolojiye sevk etti. Perinatolojiye gittiğinde bebeğim 13 haftalikti suyu az dedi bu doğum olmaz dedi. Aldırmayı önerdi bn istemedim. 2 haftada bir kontrole gel dedi şimdi pazartesi günü gidicem bebebgim 15 haftalık. Yanlış yazmışım bitti değilde az mis dediler.