Minisannesi2904 kalıntı değil canım benim sıkıntım deterjan gözünden hiç çekmiyor makine böyle garip bir hal aldı yapış yapış yukarda birkaç arkadaştada aynı sorun olmuş birde şikayet varda okudum çok kişinin makinesi bozulmuş normal yıkıyor gibi görünmüş am borularını falan yıkamış o yüzden aklım karıştı aslında