Mis55 serklaj olmuştum bir ay kendisi vermişti sonra işe dönebilirsin demişti ben kontrollere gidince kendimi iyi hissetmediğini ve rapor istediğimi söyledim hatta yine heyet raporu verebilirim dedi. Ama benim doktorum çok iyiydi bi de riskli gebelik ondan belki de. İnşallah sizde alabilirsiniz bu konuda özel hastane her türlü rapor veriyor ama