iki2MelekAnesi00 doğumu orda yapmadım sadece muayeneleri orda oluyorum testler ücretsiz gelsin diye ilk doğumumu özelde yaptım şimdi hamileyim 10+6 yim 7 ayıma kadar bezmialeme gidicem sonra özelde devam edicem.. bezmialemin farklı poliklinikleri var eyüp te fatihte dragosta ve merkezi vatan caddesinde.. poliklinikler genelde 5 aya kadar bakıyorlar sonra merkezine yönlendiriyorlar merkez de ( vatan caddesindeki ) biraz zor oluyor randevu almak ama aldigin doktora da bağlı ben fatih polikinilik te neslihan şekere gidiyorum hayatimda böyle doktor görmedim cok güzel dehsetle tavsiye ederim.. merkez de de taha takmaz var instegram da takip edebilirsin iki doktoru da gerçekten çok iyiler.. bezmialem doğum parası istiyor ama muayeneleri ve tesleri ücretsiz .. doçent doktor ücret aliyor bilgin olsun uzman ve dr olandan alırsınız.. dediğim gibi çok memnunum tavsiye ederim özele boşuna para vermeye gerek yok araştırma hastanesi