Sleppy hiç önermiyorum ben kullandığım bez yok diye sleppy aldım marketten sürekli tiftik tiftik oluyor. Bantlar hiç tutmuyor kendi kendine açılıyor. Bide acaip geçiriyo. Sabah yatak ıpıslak kalktık, az önce de kakalar taşmıstı 😓😓🙊🙊
Yenidogan icin en iyisi Prima Premium care bence. 5-6 aydan sonra ebebegin baby&me bezine gecmeyi dusunuyorum o da iyi cunku. Gecirme sızdırma falan yok. Bantlar saglam 👍