Busevedat0120 35+5 haftalık hamileyim doktorum plesantanın kireçlendiğini söyledi bu durumu yaşayan varmı erken dogum olur mu tehlikeli Bi durum mu sizce??
Seyma-bagli Busevedat0120 bende 33+5 im bugün gittim bendede var yaşlanma doktor beklediğimiz bişey dedi çarşamba tekrar çağırdı bende ilk kızım 35 haftalik doğdu buda öyle doğcak diye korkuyorum