Merhabalar hanımlar iki saat sonra 38. Haftama giriyoruz kızımla. 37+5 te çatı muayenesi oldum hiçbir şekilde açıklığım yok ve bebeğim kanalda da değil onlara çok takılmıyorum ancak doktorum çatın kötü diyemem ama ön kemikte biraz basıklık var bekleyelim bakalım dedi 39+2 ye randevu verdi o güne kadar bekleyeceğim gidince bir kez daha muayne sonucu belli olacak sanırım ama aranızda ön kemiği biraz basık olup normal doğuran var mı 😒😒 mormal doğumu çok istiyordum ama hevesim kırıldı biraz çokta üzüldüm 🥺🥺