ecemeric Benim gibi bu ana kadar hiç aşermeyenlerr burda mısınız ☺️ nasıl bir his onu bile bilmiyorum. Canım birşeyler arada istiyor her insan gibi ama aşermek bu değil sanırım.
alenrenas1 ecemeric 34+3 haftalık oldum suana kadar hiç bişey canım cekmedi 😅normalde hamile değilken daha cok canım cekerdi herseyi 😂
yusufbebekk447 Mercimekmom benim de istemedi öyle özellikle dondurma .çilek ne bileyim .bunaralar bazen canım aşırı tatlı istiyor evde tatlı bir şey var mı diye bakıyorum.
ExcitedMom alenrenas1 al benden de o kadar. Aşermek istiyorum ama yok eşim sürekli canın birşey istiyor mu diyor düşünüyorum düşünüyorum o bile yok bırak aşermeyi 😁
[silindi] alenrenas1 benim de aynen 6 ay oldu, şimdi yemek bile yemesem olur. Istahsiz değilim ama normal hayatım gibi yaşıyorum. Çok iyi kahvaltı, yemek günde 1 kere öyle tek çeşit ya da 2. Bebek de gayet iyi. ☺
Busra34ybg ecemeric benimde normalde olduğu gibi bazen canım bseyler çekiyor ama illa yemeden rahat edemem demiyorum yemesemde olur unutuyorum hatta o yüzden aşerme nasıl bi duygu bilmiyorum ama bence tamamen psikolojik ve hamilelik nazı :)
Uyslsvnc ecemeric canim bende hiç aşermiyorum. Bende hep derdim hamile olayım ne güzel birseyler asericem diye, ama yok yani😅hee canim surekli bisey ister, yani bi tarif görürüm bi reklam izlerim canim ister ama hamilelik öncesinde de böyleydi😅
Aynurr16 ecemeric bende hiç aşermedim herşey elimizin altında diyeheralde psikolojik olduğunu düşünüyorum sadece ilk başlarda mide bulantımı bastıran tek şey ayvaydı onu yiyodum 🌺
Ccff3435 ecemeric bende aynısıııı 2 ay bitti öyle canım çok istiyor yemeliyim öldüm bittim demedim. Belkide erken mi bilmiyorum.
Gull_94 ecemeric suan bulantılardan aaseremedım daha ama kızıma hamıleyken ttlı cok ısterdı canım markete gırene kadar 20 adımlık yolda aglayasım gelmıstı alıp hemen yemelıym dıye sekerım mı dustu yoksa bılemıyorum tam ama cok kotuydu 😂😂ac kurt gb arabayı tatlıyla doldurdm snra bı tame yedım hevesım gectı😂