Emation55 ben 3 gün önce doğum yaptım canım 39+6 da ertesi günde doktor randevum vardı normalde bendeki belirtileri sana söyleyeyim ben
öncelikle doğumdan 3 gün öncesine kadar ishal gibi olmuştum ben ve regl sancısı gibi agrım oluyordu
doğum yapacagım anda gece 11.30 da uzanmak için odaya geçtigimde bel agrısı da vardı hafif gün içerisinde
odaya geçtim uzandım 5-6 dk sonra bel agrısı +regl sancısı gibi hafif bir şey ve sanki karnımı kesiyorlar gibi batıp çıkan bir agrı vardı
ilk defa böyle bir şey hissetmiştim dedim acaba olabilrmi resmen sancı çekiyordum
dk tuttum 1 dk sürdü daha o ara gezindim ve çok sık idrar için tuvalete gittim resmen 2-3 dk tuvaletim geldi
daha sonra yarım saat sonra yine aynı sancı ve 40 sn
daha sonra sancı arası düştü dk tutyırum düzenli olmaya başladı süre kısalıyor eşim odaya geldi anlattım galiba gelecek bebek dedim biraz uyuayalım belki yanlıştır felan derken baktım olmuyor annemi uyandırdık anlattım anneme tamam dedi bunlar doğum belirtileri gece 2 de biz hastaneye gittik ebe kontrol edecekken iç çamaşırımı çıkardoğımda kan da gördüm galiba o zman geldi nişanım ve kontrol etti 3 cm açılma oldugunu söyledi yatışım yapıldı nst felan derken sancılar artıyor ve sabah 6.30 da doğumhaneye alındım 7 gibide çok şükür bebeğimi kucagıma aldım 🙏bendeki durum böyle idi sende dk felan tut arasına bak sancı nın ona göre hastanenize başvurun inşallah tüm bebek bekleyenler saglıkı bir şekijde alırsınız kucaklarınıza ❤️🙏🤗kusura bakma biraz uzun yazdım 🙄😬