Bende Dilek hanıma gittim fakat şuan başka doktora gidiyorum hamileliğimin başından beri sürekli beni korkuttu ve sürekli bebeği almaya yönelik konuşuyordu sürekli düşük tehlikem olduğunu söylüyordu şuan 33 haftalık gebeyim hiç bir sıkıntımız yok çok şükür