dilanabrinc Büyüyen beşik sizce nasıl ben bir tane beşik almak istiyorum 4 yaşına kadar yatmasını istiyorum en az sizin önerebileceğiniz beşik modelleri var mi ?
Gizmolata dilanabrinc 4 yaş çok büyük annesi çocuklar 1,5-2 yaşında artık kendi odalarında kalabiliyorlar, beşikten çıkmaya başlıyorlar o yaştan sonra o da tehlikeli bir durum. 4 yaş artık bebeklik değil çocukluk çünkü 🥰
alenrenas1 dilanabrinc benim aldığım besik 3 yaşa kadar kullanılıyor meltemin bambino modeli hem tekerlekli her odaya cekilir hemde sallanıyor vede anne yanı oluyor öneririm
dilanabrinc Gizmolata canım öyle bir beşik alayım ki hem uzun süreli hemde kullanışlı olsun istiyorum büyüyen beşik alsam yatağımın yanına koymayı düşünüyorum 1 yaştan sonra o beşiği diğer odaya koymak istiyorum nasıl olur ve ilerleyen zamanlarda da baza oluyor
alenrenas1 dilanabrinc tabi canım https://ty.gl/j5f8p34en ben indirimde 1260 tl almıstım vaktiniz varsa ara ara takip edin hrp düşüyor
[silindi] Samsori mobilya büyüyen beşik, çok konforlu 10 yaşına kadar da kullanılabiliyormuş. Bi bakın sitesinden isterseniz fikir olsun size de💚