Merhaba anneler, henüz doğuma 3,5 ay var fakat aklımı kurcalayan bir soru var. Yakın zamanda doğum yapacaklar veya yapanların mutlaka bilgisi vardır özel hastane veya devlet hastanesinde doğum sonrasında yanınızda refakatçi bulunması serbest mi? Tabi benim zamanıma ne olur bilinmez ama şuan ki durum nasıl merak ediyorum. Ayrıca ilden ile değişir mi bu durum mesela ben kocaeli’deyim yorumlarda buluşalım.