ikizlerinannesikubra İkizlerim sürekli hareket ediyor. Doktorlar bir şey yok diyor ama saatlerdir durmadılar 😯 Endişeleniyorum ister istemez
Hilal126748292 ikizlerinannesikubra Endişelenme bence gayet normal canım iki bebek sonuçtu yaa çok heyecanlı 😊 Bende ikizlere hamileyim 14. Haftamdayım şimdiden karnımda sürekli seyirmeler oluyor bende ileriki haftalarda hareketlerini çok merak ediyorum
Zeynepahmett ikizlerinannesikubra 28+5im ben de birkaç gündür maşallahlari var :) çift kale maç yapıyorlar sanırım :)
ikizlerinannesikubra Dlngnz 16:00 gibi havuç suyu içtim o saatten beri hep hareket, bazen ikiside gerdiriyor bazen hangisi anlayamıyorum acaba endişeliler mi sıkıntı mı var?
Dlngnz ikizlerinannesikubra bu konu da bende bilgisizsim Pazartesi günü randevum var sormak içim bekliyorum bende
Mucizeler2 Merak ettiğim bişey var. Bende ikiz hamileyim. Şuan 16+4 deyim. Çok çok minik hareketler hissediyorum. Büyüyünce ve hareketler net olunca hangi taraftakinin hareket ettiğini biliyor musunuz. Net belli oluyor mu??
ikizlerinannesikubra Dlngnz ben 3 ayrı doktora sordum. 3 üde iyi bir durum dedi. Bazen çok hareketli bazen durgun olabilirlermiş. Bu haftalar biraz düzensiz oluyormuş. Benimkiler hep hareketli bazen aşırı.
Dlngnz ikizlerinannesikubra benim ikizler yerleri rahat olmadığını anlıyorum çünkü sürekli pozisyon değiştiriyorlar hata birbirilerini yer vermiyorlar bile bence normal hareketsiz olduğunda korkmamız lazım annesi 🤗 içerder yer kavgası normal olarak
ikizlerinannesikubra Dlngnz İyi olsunlarda. Hareketlerini hissedince soğukkanlılığımı kaybettim. Aklım çıkıyor bir şey olacak diye. Sonra korku stres daha kötü diye kendimi sankinleştiriyorum. Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin🥰
Dlngnz ikizlerinannesikubra ne yalan söyliyim ikisi birden hareket edince korktuğum anlar oldu yalancı sancılar hele🙄 eşime doğuruyorum galiba diyorum 10 sn sonra ay geçti doğurmuyormuşum diyorum 🤦♀️ İkizler zor ama sonu çok güzel 🤗😍
ikizlerinannesikubra Dlngnz siz doğum yaptınız mı? geldiler mi? Bende bir kere düzenli sancım geldi açılmam oldu yatış yaptım hastanede. İlaçlarla düzeldim çok şükür yatak istirahatindeyim şimdi. Tek isteğimiz biraz daha kalmaları💕
ikizlerinannesikubra Zdk bende biraz erken doğum riski yaşadım, normalde çok gülerek geçen bir hamileliğim vardı. Şuan hep güzel düşünmeye çalışıyorum. Çıkıcak gibi hareketliler💕😂
Dlngnz ikizlerinannesikubra yapmadım ama çok baskı yapıyorlar aşağıya sancı yaşıyorum kısa süreliğine geçiyor sonra🙄
ikizlerinannesikubra Dlngnz kaçıncı haftanızdasınız benimde aşırı baskı var alt kısımda, ondan çok hareket etmiyorum
nehirce_life Haftamiz ben de ikizlere hamileyim. Cok hareketliler masallah. Erken dogum riskiyle ve acilmayla 22.haftamda serklaj yapildi hastanede yattim. Simdi ust tarafta durmuyorlar. Bir yere toplanıyorlar karnimda segirme var ya da hickirik sesi mi bilemedim. Karnim.surekli sisip iniyor. Korkuyorum bir sorun mu var diye kim actiysa bu postu tam denk geldi.