Besaa
benim de doğum subat gibi Ankara’dan gelicem ilk doğumumu da üniversite de zeki hocaya yaptırmıştim sezeryan olarak hastane olsun Hemsirelerin ilgileri gayet iyiydi süit odayı istemistim 3sene once suan da ozel olarak ilhan beye gidicem yine suit odayi istiyorm benim doğum sizden önce sanirim burdan yazarim insallah sizede yardımcı olur