Kızlar bir haftadır kanamam var bugün doktor kontrolüm vardı doktor kese etrafında kanaman var baya bi dedi düşük riskim var, bide bebeğin kalp atışları çok yüksek çıktı, böyle birşey yaşayan varmı adet sancısından biraz fazla sancım var. Düşük mü olucak acaba😬