Hanımlar yarın tam 40 haftalık oluyorum. Bebiş gelmiyor. Doktor çarşamba için gün verdi suni sancıyla doğum başlayacak. Kendi sancımın gelmesi için yapabileceğim bir şey var mı? Suni sancı deneyimi olanlar paylaşabilir mi? Bir de hastaneye giderken yanımda eşim dışında biri olmasına gerek olur mu bilemedim yardım edin🙏🏻