Didem34
Beyziikoo ben de yaptırmadım açlık ve tokluk şekerimi düzenli takip ettim sıkıntı olmayınca doktorum da ısrarcı olmadı, normalde o kadar şeker glikoz tüketen biri değilim o yüzden birden yüklemeyi yapıp çocuğu da sıkı tıya sokmak istemedim, şekerim baya düşük çıkıyordu zaten hep o yüzden sizin yapınıza da bağlı doktor gerek görüyorsa yapcak bişey yok, ama şekeriniz normalse yapmaya da gerek yok, şimdiki doktorlar risk almamak için yapmak istiyor