Kra Anne adayları merhabaa. Trabzon’dan olan ve imperial hastanesine gidenler var mı aranızda? Doğum ücretlerinden net bir bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. 🙏 teşekkürler şimdiden.
Moyd Kra imperiali bilmiyorum ama Trabzon dayım ben de görünce yazmak istedim hangi doktora gidiyorsun ,memnun musun acaba?
Bengisu61 Kra Kra merhabalar kaç aylıksınız ben de Trabzon da oturuyorum imperyale gitmeyi düşünüyorum Kırhan bey nasıl henüz bir doktora karar veremedim
Ertugrul Ben 2 sene once dgum. Ywptm. Orda onur dundarda benm. Gtttgmde 1.800du sezryab suan 2.5 mlyr olmstr
Kra Ertugrul teşekkür ederimm. Muayene ücretleri bile arttı yıl içinde. 165 le başladık 180 şuan. Yılbaşından sonra yine artar tahminimce. 😏
Ertugrul Kra artmistir benm zamanmda kan tahllne bile para vermezken simdi ne kdar ucret verlyoms yani insan korkyo hastaneye gtmeye ama. Doktorm. Orda ikilemde. Kalyo insan
Kra Ertugrul hemde ne paralar 😅 2 Li taramaydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam 300 TL sadece tahlil ücretiydi. Sonra hafifliyor 90-80. En uygunu 35 liralık bi tahlildi.
Kra Bengisu61 37 hafta olduk biz eli kulağındayız yani ☺️ Doktorumu öneririm az ve öz konuşur. Sordukça da gülerek cevap verir. Onur Dündar’ın çok konuştuğunu duydum sadece 🤷♀️ Diğerlerini pek bilemem.