ESMAARAS sonda niye bu kadar insanların gözünde büyüdü ve olay haline geldi bilmiyorum canım ben 2019 da epidural sezaryen oldum .daha öncesinde bir rahatsızlıktan dolayı hastane ye yatmıştım ve sonda takılmıştı acıtan bir şey değil alttan muayene olmak gibi. Epidural in guzel yani bebeğin çıkar çıkmaz hemen görüyorsun odana gelince hemen kucağına aiyorsun. Ama diğer türlü bir ayikma süresi sersemlik oluyor. Ameliyat sonrası ağrı konusuna gelince evet biraz ağrın oluyor ama serum dan ağrı kesici yapılıyor sonrası da parol içiyorsun. Zor olan oturup kalkmak ama zaten genel de olsan ayikinca sonrası aynıdır iyileşme süreci de öyle eğer panik atak gibi bir durumun yoksa epidural bence çok güzel benim ikinci gebeliğim o da epidural sezaryen olacak inşallah