Merhabalar herkese hayirli aksamlar. Benim sizlere sorum olacakti. Ben suan 36. Haftamdayim elhamdulillah bi sorun yok. Ama bazen tansiyonum yükseliyor ve buda beni endiselendiriyor. Sizden ricam yardim edermisiniz lütfen. Sizinde tansiyonunuz yükselince neler yaptiniz neler kullandiniz. Tansiyon düsmesine ne iyi gelir. Lütfen yardimci olursaniz sevinirim. Simdiden teşekkür ederim.