Derya-engiin Cinsiyet kaçıncı haftada öğrenilir acaba 13 de gitsem öğrenir miyim yoksa ocağın ilk haftasınımı bekleyeyim 14 hafta gibi
Damlae16 Derya-engiin canım doktordan doktora değişiyor ulstrason cihazının iyi olmasından kaynaklı erken öğrenenler de var ben 10. Haftamin başında muayene oldum büyük ihtimalle kız dedi tabi bebeğin pozisyonu da çok önemli 19. Haftaya kadar öğrenemeyenler de varmış inşallah kısa sürede öğrenirsin canım 🙏❤️
mommy_bee Derya-engiin doktorun söylemek istemeyebilir. Erkwn haftalarda yanılma payı oluyor. Benim doktorum bu sebeple 14. Haftayı bekle ama 18e kadar belli olmayabilir dedi.
Derya-engiin ozi52 yaaa ne güzel Allah bağışlasın sizlere inşallah bakalım ya bende denemek istiyorum şansımı merak ediyorum çünkü 😅
momsboys Derya-engiin ben 12 de öğrendim 13 te bi sorun için tekrar gittiğimde kesinlesti. Ama istersen 14 ü bekle kesin olsun
Derinsel Derya-engiin 13. Haftada öğrenmiştim ben ama bebeğin pozisyonuna falan bağlı kişiden kişiye değişiklik gösterir yani
elfaksyy Ben 13.haftada gittiğimde yapısal olarak kıza benziyor dedi 15+3 de başka şehirde başka doktora gittim bana göre kesin kız dedi detayli en garantisı ama ben dayanamayıp birsürü şey aldım 🙈değişmez inşallah
annepanda Derya-engiin ben 11.haftada ogrendim ama kesin degildi. Buyuk ihtimal kız ama siz alışveris icin acele etmeyin dedi. 18.hafta kontrolümüzde kesin kiz dedi. Ben yine detayliyi bekledim 😁 ve kesinnn kız..
canimoglum1 Derya-engiin benim doktorum 11. Haftadan beri erkek diye düşündü 13 te yine erkek olabileceğini söyledi 16 da cinsiyeti erkek dedi🥰🥰