İyi akşamlar geçen hafta perşembe ilk defa çatı muayenesi oldum 26 Aralık’a kadar bekleyelim olmazsa gel demişti bugün gittim yine muayene oldum ama açıklık yokmuş. Yine bekleyelim gelmezse 2 Ocak için tekrar randevu verdi. Bende açılma olması için yapabileceğim şeyleri öğrenmek istiyorum, 3600 kilosu olmuş 4 olmasın filan dedi hemen sezeryan düşünmemek için sanırım. Pilates ve yürüyüş yapıyorum ama hurmada yedim bol bol başka neler yapabilirim 🤗