Arkadaslar merhaba gecen hafta seker yüklemesinden sonra sekerim yüksek cıktı ve doktor diyet verdi Bi hafta diyetle takip ettik Bi yüksek Bi normal degerlerle doktorum Bi haftada yürüyüs diyet bakalım dedi ama bu hafta degerler dahada yükselmeye basladı muhtemelen bu hafta ici insülne baslıcaz aranız da insülin kullanan anneler var mı acaba