Mrb kizlar 40+0 haftamdayim fakat nst de sanci cikmiyor açılma da yok. Sorum şu, kontrole gidip Nst de sanci cikmayip o günün gecesi veya 1 yada 2 gun sonra falan dogum yapaniniz var mi ? Dün gece bel ve kasik agrisindan hic uyumadim ? Herseyim normal doguma isaret bebegimin basi falan kanala yerlesmis durumda ama hala bisey yok..Dr um p.tesiye kadar beklicez dedi gelmezse suni ile baslatacak doğumumu 🤔