Ezo44 doğruluğu var mı bilemem ama bende tutmadığı kesin 😅 19 haftalık olduk 4. Haftadan 17. Haftaya kadar hep mide bulantısı ve kusma halindeydim..halsizliği de cabası..hiç bisey yiyip içemiyordum ve bebeğimiz erkek değişmezse sonradan 😅😍 hatta sabah bulantıları daha çoksa kız kesin diyorlardı oda tutmadı afedersiniz her sabah daha hiç bisey yemeden bile kendimi lavobaya zor atıyordum🙈 bende bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum 🤷🏻♀️