Tatliskoo Kizlart mrb 26 haftalik hamileyim arada bi karnim sertlesiyor bu durumu yasayan varmii acaba biraz rahatsiz ettidee bu durumm benii
Bebek-geliyor Tatliskoo akşamları daha sert oluyor benim de normalmiş doktorum öyle demişti. Ama yumuşak sabahları yumuşak benimki sonraları sertleşiyor. Doktor zaten yumuşak da olmasını isteriz çok sert olmasını istemeyiz dedi isterseniz doktorunuza da danışın içiniz rahat eder.
Ayse_63 Tatliskoo ilk 27.haftamda oldu doktor sanci onlar dedi. Eğer saatte 4 ten fazla olursa gel demişti
kerimannesi Tatliskoo bence bi doktor git çünkü bazı durumlarda kasilmalar erken dogum olabiliyor mus
Bebek-geliyor Tatliskoo çok sertleşip kasılma oluyorsa magnezyum veriyor doktor isterseniz bi danışın.
Ozkn53 Ben 38. Haftadayım ne zman başladı hatırlayamıyorum ama bi sorun yok cok şükür yalancı sancı olabilr bu da kötü bi durum degil, ama doktora gidince yinede sorarsınız ben hiç sormamıştım bile🤷🏻♀️
Nasi95 Sertlesme zaten kasilma demektir. Gunde 10 a kadar oluosa normaldir. Fazlaysa doktora gorunmen gerekir. Erken dogum riskini yaratir cunki. Kasilmalar bebegi asagiya iter cunku