d-b_2019 Canım çok faydası olduğunu söylüyorlar. 6-7 ay önce bende yapmıştım.Fakat dikkatli olmak gerek Prolaktin hormonunu yükseltiyormuş.Nitekim benimde yüksek çıktı. 1 ay ilaç kullandım düştü geçen ay , fakat gebe kalamadım.Bat 25 bakalım bu ay olacak mı.Sen de iyice araştırıp öyle kullan mutlaka.