Nurveannesi 2. Sinde kürtaj oldum. Genel anesteziyle özelde yaptırdım. Devlette çok zor zaten yatırmıyorlar bile. Sonrasında 3 ay psikolojik olarak da fiziksel olarak da dinlenmeyi seçtim. Doktorum kendini iyi hissettiğin zaman tekrar deneyebilirsiniz dedi ama ben beklemeyi seçtim. 3 ay sonra yine hamile kaldım çok şükür şimdi 18+3 haftalığız şimdilik kanama, sancı ya da düşük riskim yok ama yine de dikkatli davranıyorum. Psikolojik olarak toparlandım desem de yine korku oluyor tabi insanın içinde.