Sezeniniz Merhaba , şuan 14+2 deym ama bir kere dondurma istedi onun dışında Bişey istemedi bazen yazılanları okuyorum özeniyorum 🤗 kimler neye aşerdi 😇😇 nasıl bir duygu tam bilmiyorum halbuki hamile olduğumda herşeyi yerim diye düşünüyordum 😂
Melike0642 Canım yalnız değilsin 24 haftamdayim bende sadece kavuna aşerdim herkeste farklılık gösteriyor demekki 😊
Magnolina Sezeniniz 26. Haftadayim benim de canım istemedi eşim de bir şey işte gidip arayayım gece bulayım diyor 😀
Melike0642 Sezeniniz aynen canım bende öyle olur sanıyordum ama işte olmayınca da olmuyor 😊 bizim eşler biraz şanslı diyelim 😊
Sezeniniz Magnolina bize anlatılan bizim yaşadığımız olmuş 😂😂 sizde merak ediyormısunuz aşermenin verdiği hissi ☺️
Sezeniniz Melike0642 böyle şans olmaz 😂 annem bile sana hamileyken baban çok gitti manav aradı diye anlatıyordu 😂
Magnolina Sezeniniz anlatanlar çok fena diyor 😀 yemeden yatamiyorlarmis annem canın istemiyorsa da iste alsın kocan diyor 😀
Melek44 Benm 2. Gebeliğim norml bi insan bile daha fazla aşermiştir ya insan hic mi aşermez nasl bi duygu hc bilmedm iki gebelktede