Epilepsim Geçmiş Fakat Hala İlaç Kullanan Biriydim.
İlk Hamile Kaldığımda Düşük Yapmıştım,
Sonra İlacımı Zaten Gece Tek İçtiğim İçin Dr Önerisi İle Bırakmam Gerektiğini yoksa İkinci Gebeliğimde de Aynısı Olur Dediği İçin Komple Bıraktım.
- ayımdayım Ne Bebeğim Ne Ben Çok Şükür Hiç Bir Problem Yaşamadık.