Kızlar doğum için yatış yapıldığı zaman (özel hastane) öncelikle bizi kalacağımız odaya mı alıyorlar yanımızdaki refakatçi ile 🤔 doğumhaneye girdiğimde elinde suni sancı ile dolaşan bayanlar vardı. O suni sancıyı odamızda çekmiyor muyuz. Doğumhanede hiç erkek yoktu çünkü benim sadece eşim olacak yanımda anlayamadım 🤔