Tuba_berfin65 Kızlar 20 haftalık hamileyim sağ kaburgamin bir tarafı sürekli ağrıyo özellikle akşamları ayakta durunca ya da uzaninca bir sorun yok ama oturunca filan çok kötü oluyorum sizce nedendir bilen var mı ya da aynı durumda olan
khayalazeyd Tuba_berfin65 26 haftayim su an ama 22ci haftamdan beri agriyoo kaburga agrim bazen sirtimaa vuruyoo cok zor bishey yaaa😔Normalmish ama.
Nnjwkwkl Tuba_berfin65 bende aynı 19 dan beri şuan 22 deyim ama sütyen destekli tak birde doktoe veedyse.magnezyum al yada maden suyu sade o.beni baya.rahatlatti canım ins sanada iyi gelir
TDE Tuba_berfin65 o haftalarda benim de oldu. Bebeğin pozisyonuyla alakalı bir de karnınız genişliyor artık baskı yapıyor bebek. Ben gögsümün altına dokunamazdım sanki kesilmiş de sızlıyor gbi olurdu dinlen bol bol. Ben uzandıkça geçiyordu
limonluchescake Benim dee! Ben de 26. Haftadayim 22 den beri sag kaburgam deli gibi agriyoe. Hic yatamiyorum üzerine.. bugün dr a gittim ama birsey demedi. Olur öyle dedi
Nnjwkwkl limonluchescake canım detsekli sütyen tak iyice desteklesin göğsünü magnezyum tabletini düzenli al yoksa maden suyu iç ins rahatlarsın bende burda okudum yaptım fark etti şuan takmayinca birgün başlıyor hemen
limonluchescake Nnjwkwkl yaaaa, sütyeni tamamen birakmistim uzun zamandir. Ondan olabilir bak. Cok teşekkür ederim 😊
TDE Asem60 ara ara benim de oluyor 35. Haftamdayım ama 20. Haftamdaki gbi değil. Şu an kaburga ağrısı yerine her gün farklı Bi yerim ağrıdığı için artık duyarsızlaştım😅
TDE Asem60 geçer inşallah doğurunca :) ama ben ikinci trimesterı çok sevmiştim keşke 3. De öyle olsaydı
TDE Asem60 oo süper o zman :) ama doğurunca da sanki bir iki hafta başka dertler olacakmış gbi geliyor bana :=
Nnjwkwkl limonluchescake ins ondandır da rahat yatarsın ben nefes alamazdim valla çok şükür iyi geldi ins sanada iyi gelir