deletedmom24 Benim ve eşimin baş harfleri G ile başlıyor soyisimlerimizde öyle. Ben aslında oğluma isim beğenmiştim eşim G ile başlamasında biraz ısrarcı. Sizin bildiğiniz G ile güzel isimler var mı?