Bernanisa Rukiyeqltntssss 27+6 günlüğüz bizde bu günler biraz sancılı kasılmalı geçiyor🙈 erken doğum riskim var ciğer geliştirici yaptık idare ediyoruz
Ayssmom Karnım büyümese hamile değilim gibi ay ay ay felan değilim yani güzel geçiyor 😁 evet bol yemeli de geçiyor
Ozgglt_ Niyeyse benim 2 gündür bol uykulu geçiyor 😬 onun haricinde bir sorunumuz yok bin şükür ☺️ 27+5 🌸
Bernanisa Ayssmom hem suyum fazla hemde sürekli kasılmam var ilk gebeliğim de de 33 haftalık ken doğum sancılarım başlamıştı hastane de kalıp tedavi ile durdurulmuştu doğumum o yüzden.
YaseminBatrk Benimde bol yorgun geçiyor 3 yaşına girecek kızım var hep kucak istiyorrr🤢 ama hamd olsun her halimize 27+6 dan selamlar 🥰