Bel ağrısı çekenleri çok iyi anlıyorum. Hamile değilken bile fıtığım vardı😔 şimdi de 20. Haftada ekstra bıçak saplanırcasına bir ağrım oluyor. Ben ağrılarımı egzersiz yaparak ,sırt üstü yatmayarak, fazla eğilmeyerek, günlük yürüyüş yaparak, oturunca sırtımın arkasına yastık koyarak, günde bir muz bir sade soda tüketerek ve osteocare diye bir takviye kullanarak azalttığımı düşünüyorum. Bunlardan biri eksik olunca özellikle hareketlerime dikkat etmeyince ağrım artıyor 😔😔 bende fıtık olduğu için belki geçmiyordur tam olarak. Ama çoğu faydalı şeyler bir de size link atayım yaptığım egzersiz linkini