Acile gittim idarar testi yaptı sonuçları alıcam ama şöyle bisey geçti başımdan 1 ay önce şeker ölçüm cihazıyla şekerimi olcerken yüksek cıktı diyet yaptım doktora söylemiştim hamile diyeti yapıyordum (önceden şeker hastalığım yok eşim diyabet hastası onun ölçüm cihazıyla ölçüyordum. )ama 1 haftadır sekerim yüksek çıkmıyor dün de ölçtüm çıkması 2 li taramada da bisey çıkmadı şeker falan, idrar testinde ne çıkıcak bakalım