Goncaalper canım çok fazla olmuş, yetişkinlerde 10 gün çok fazla. Tavsiyem doktoruna söyleyip şurup istemen. Lavman da bir çözüm olabilir. 3 gün yapamadım, 4.gün ölüyorum sandım yaparken. Fazla ıkınmak da zararlı. Zeytinyağının bir zararı olmaz bu arada. Ben de arada bir içiyorum. Tekrar olmasın diye.