Beety26 Selam. Kizlar ben 8+6 haftalik gebeyim Ultrasonda bana plasenta delige yakin asagida soyledi. Ama haftalar irelledikce yukariya kalkacal soylenildi Ama yinede cok korkuyorum Boyle durum olanlar oldumu
Ebrumihrimah Beety26 evet canim yukarı çıkıyor benim 12 haftalıkken asagidaydi 16 oldum çıkmıştı yukarı o süre zarfında ilişki yasak demişti doktor başkada.birsey demedi
Aryam-15-15 Beety26 canim benmkide rahim agzni kaptiyormus 19 haftalgim bu hafta gitkm dedi ayni bnde senin gibi korkmiyom banda hicbisey demedi sadce yukari cikma ihtmalin yuksek oldnu soyledi ama bn yatmya özen gosteriy aykta kalmaya ilşki zatn olmiyor dizmin alntina yastik koyiyom ve aykta kalma Agir kaldrma bnde endiselyim diger kotorlde bakcaz dedi ins cikar cnm ikimizkindde ve bizim durmda oln herkesnki
Bebek-geliyor Beety26 korkmayın erken haftada doktorunuzun fark etmesi çok güzel önleminizi alırsınız demesi gibi doğumdan önceki gün bile yukarı çıkabilir. 13+5 de bende kanama ile gittiğimde plasenta önde olduğunu öğrendim plasenta önde olduğunda kanama ile kendini gösteriyormuş. Rahim ağzını tam kapamaması önemli. Benimki rahim ağzına yakın ön tarafta duruyor 32+2 deyim. Ama korkmayın endişelenmeyin zamanla yukarı çıkabilir rahim genişledikçe yukarı çıkma ihtimali artıyormuş ve önemli olan rahim ağzını tamamen kapatmaması. Sağlıkla gelsin 🐣