Kızlar merhabalar 34 hafta olacağız yarın son iki haftadır ellerim ayaklarım çok şişiyor tansiyonum normal çok şükür ama ayakkabılarıma ayaklarım girmiyor artık😌 Çok para verip bir şeyde almak istemiyorum malüm rahat olan spor ayakkabılar 250 TL’den başlıyor terlik sandalet veya uygun yollu ayakkabı alıp kullanan var mı aranızda markası nedir bu arada kamu kurumunda çalıştığım için her türlü ayakkabı giyilemiyor aklınızda olsun 🙋🏻♀️