Ben 27+1 deyim, bugün uyuşmazlık için iğne oldum. Öncesinde indirekt coombs testi yapıldı negatifti sonuç yani olması gerektiği gibi fakat her ihtimale karşı doktorum yaptırdı iğneyi.. ikinci gebeliğim benim, ilkinde de hem 28. Haftada hem de doğumdan sonra oğlumun kan grubu babanın kanından yani pozitif olunca bir daha vuruldum.. ama kimi doktor gerek görmüyor sen de güven doktoruna