Mucizeeemmmmmm 31 haftalığım özele gidiyorum doğuma eş geçebiliyor mu? Çok merak ediyorum henüz doktora sormaya fırsatım olmadı
imren91 Mucizeeemmmmmm Canım bazı özelde giriyorlar. Ama benim doktorum eşin girmesin erkekler o süreci atlatamıyor cinsel hayatı olumsuz etkiliyor diyo. Doktorum erkek sanırım ondan böyle düşünüyor.
baby3_ Mucizeeemmmmmm yanında refakatçi bile sıkıntı iken Ki benim ikiz gebelik eş girmesi mümkün değil 3 ayrı özele sordum aynı şeyi dediler . Bende refakatçi annem mi eşim mi olcak kara kara onu düşünüyorum
Miskokulum35 Mucizeeemmmmmm mrb onu bilmiyorum ama bazı özel hastaneler odaya yani normal kontrol de bile almıyormuş babayı odada kişi sayısında dolayı
Astadavistabeybi Neseli5 doğumunda yanında eşininde olmasını istiyor bu yasak mı değil mi merak ediyor neyini anlamadınız ?
MihricanA Neseli5 Hahaha keske yapsa 😂 Ama sanırım es girebiliyor mu demek istemis özel hastanelerde isteğe bağlı olarak es girebiliyor
Neseli5 Astadavistabeybi harf hatasından kaynaklı anlamamanın bu kadar suç olduğunu sizden öğrendim, sağolun
[silindi] Astadavistabeybi baslikta hata yapmis tamam da icerikte de ayni cümle devam ediyor. “Es geçmesi” belki o hanımefendinin kendisinde başka bir şey ifade ediyordur diye düşünmüş olabilir yorum yazan kişi de. Hemen neden kızıyorsunuz? Not: avukatı değilim. Yazım hatası yapmadan yazsa daha iyi olurdu diye düşünenlerdenim.
Seyma2861 imren91 bende katılıyorum çünkü doğum anında orda olduğu için o bebeğin çıkışına şahit olduğu için kadını anne olarak görüyormuş cinsel hayat kötü etkileniyormuş
Ydgrshn imren91 sonucta kapatiyorlar esin gormuyorki oranı o bas ucunda bekkiyor bacaklarinin ustunden ortuyolar zaten
Gizemshn imren91 ilk defa duydum böyle birsey erkekleri etkileyecek hic bir olduğunu düşünmüyorum ben 😀 benim doktorum erkek karisi dogurturdu gecen o napsin 😀
Menfis baby3_ mümkün değil derken, benim eşim girecek Doğuma, demekki mümkün, sizin gittiğiniz hastane böyle bir prosedür uygulayabilir ama bunu genelleme yapmanız yanlış.
Burcinisp88 Seyma2861 eşler o kısmı görmüyor ki. Biz eşimle doğum eğitimine katıldık. Aksine bağlanmaya ve aile olmaya pozitif etkisi anlatıldı. Hemde bizzat doğuma giren babaların düşüncelerini izledik videolardA
MihricanA Menfis Bende destek yönünden isterim ama görmesi yönünden istemem Allahtan devlette dogurcam da bu ikilemde kalmicam😂
baby3_ Menfis medical park , memorial ve biliyor musunuz bilmiyorum kent hastanesi . Bunların hiçbiri almıyor. Ve zaten ben sağlıkcıyım alınmasını zaten isterim ama pandemi olunca sıkıntı birşey denmiyor. Haaa bu arada bwn sezeryandan bahsediyorum. Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz hangi ildesiniz
Astadavistabeybi Mucizeeemmmmmm bu arada benimde eşim girecek normla doğum olursa sezeryana kaldıramam diyor eşimde doktor başıma ne geleceğini çok iyi biliyor kaldıramazmış sanki kendisi doğuracak 😅😅😅ben böyle söyleyince gülüyor ama konu tiksinme mevzusu değil konu sevdiklerini o halde görmek o kadar doğum gördüm insanın eşinin o halde olmasını görmesi dayanılmaz bayılırım ben diyor 😬
alenrenas1 Astadavistabeybi benimde eşim doktor benimkide girecek tabi daha doktora sormadık ama bana diyor sen cok paniksin 😂 bnde cok girsin istiyorum inşallah alır doktor🥰
bambam_betty Daha dün konuştum doktorumla bu konuyu. Başka hastanelerde yasakmış ama benim doğum yapmak istediğim hastanede girebiliyormuş es. Denizli Egekent Hastanesi.