Ben bırakabilenlerdenim, ahkam kesmeye suçlamaya gerek yok. Eminim yargılayıcı şeyler yazanlar olacaktır ama size tavsiyem bebeğiniz için, bırakması çok çok zor olsada içmemeniz. Bebeğe ciddi anlamda zararlı. Arkadaşımın bebeği kalp hastası olarak doğdu ve yapılan tüm araştırmalar sonucunda sigara sebepli olabilir dendi. Genetiğinde bir şey bulunamadı. Şimdi 1 yaşında ama 6 aylık ancak gözüküyor. Kalp hastası olduğu için sağlıklı büyüyemiyor. Lütfen lütfen bunu düşünün.