istanbul3434 ben kimseyi linçlemek için söylemedim hanımefendi. Sadece şöyle bir şey var ki vücudumuzda depolar var evet ama depolanamayan ,yiyeceklerle almamız gereken besinlerde var. Tabi ki ilk aylarda çok kötü oluyorsa anne adayı yiyemiyorsa diyecek bir şey yok fakat yiyebilen biri ceviz gibi badem gibi, c vitamini içeren, b grubu vitaminlerini içeren, mineral maddeleri içeren ürünleri tüketmemiz gerekir çünkü bunlar depolanmaz. Direk senin yediklerinden etkilenmiyor demek çok doğru gelmedi sadece.